28 April 2010

Anakku yg nakal...


Kadang2 aku runsing gak dgn kerenah anak aku yg seorang ni... macam2 hal yg blh membuat aku hilang kawalan perasaan tapi nk salahkan dia tak boleh gak.. dia belom 2 tahun lg. Byk perkara yg kena buat dia paham... kdg2 kesian tgk anak aku bila kena marah dgn aku.. salah aku gak, sape suruh cepat hot temper tapi setakat ni takde la sampai mendera... Maafkan ibu fatih... Ibu cuma insan biasa yg tidak sempurna... kdg2 akal ibu ni pendek sikit.. Nasib baik daddy fatih selalu ingatkan ibu supaya cool skt...

Anak ibu yg dikasihi, apa yg ibu lakukan adalah demi kebaikan fatih.. Cuba fatih tgk ape yg fatih buat yg membuat ibu geram sgt dgn perangai fatih... Kdg2 kelakar pun ade bila mengenangkan peristiwa2 yg lalu...


Muka kamu di saat2 kamu memikirkan sesuatu yg kamu pasti

Tgh geli duduk atas rumput..


Tgh protes...

Nak suruh ibu tolak la tu... Macam ibu tak tau..


Mamam bubur

Fatih tak bagi daddy drive sbb fatih pun boleh drive sendiri...

Fatih suke makan cekelat... Ngeee....

Nk tolong ibu sapu rumah.... kan ibu selalu sibuk sampai tak sempat sapu rumah... Meh sini fatih sapu... Haaaa... Padan muka aku...

Fatih nk pakai baju daddy gak... Tak kira...

Meh la naik... Fatih boleh hantar kan..

Putih tak muka fatih pakai bedak..


Mamam...

Masa ni ibu bengong jap coz nk tgk rupe anak pompuan...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...