25 March 2011

Lawatan sekeluarga ke Cameron Highland













18 Mac 2011

Actually, tarikh ni anniversary perkahwinan aku yang ke-5. Sepanjang 5 tahun memegang title 'isteri' kepada En. Achoi, terlalu banyak kenangan yang tercipta. Kadang2 masing2 seperti tak mahu berpisah dan adakalanya seperti tak mau bertentang mata... Dugaan demi dugaan melanda rumahtangga kami tapi alhamdulillah.... semua itu mengajar aku erti sabar dan lebih matang.


Akak aku yang sebenarnya plan nak ke Cameron Highland coz kami sekeluarga dah lama pegi jalan2. Kalo ada pun pi menghantar anak buah aku kawin kat kedah. Tu pun kena naik bas, almaklumlah big familia. So, sampai di Cameron kami pun lepak di Puncak Arabella Apartment. Pada awalnya, jadi isu gak nak pegi sebab fatih demam dan semput. Tapi bila aku fikir2 balik, baik aku pegi je sebab kat sana udara lebih segar dan nyaman. Memang betul keputusan aku... sesampai kami di sana, anak aku dah semakin sihat. Alhamdulillah.....


Abah dengan Emak, romantik tak?



Ya Allah, semoga kau berkati keluarga bahagia ini selama-lamanya.... Aku bersyukur kerana lahir dalam keluarga indah ini. Walaupun keluarga ini hidup sederhana tetapi ianya sangat bahagia.... Sesungguhnya aku sayang keluarga ini....


2 comments:

  1. i had a nice moment there with you

    ReplyDelete
  2. terimakasih atas informasinya gan, saya mencari informasi tetang jerawat yang selalu mengganggu penampilan wajah.
    Menghilangkan Bekas Jerawat
    .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...