11 April 2011

Apa itu Enzim?

Apakah enzim? Pernah tak korang terfikir tentang enzim? Enzim amat penting pada kesihatan dan juga pada kehidupan.... Enzim boleh didapati pada buah-buahan, sayur-sayuran, cendawan dan herba tetapi apabila makanan dimasak walau cara memasak kita adalah sihat, makanan tersebut tetap tiada kandungan enzim. Maknanya, kalo kita makan sayur yang telah dimasak, kesemua 100% enzim dari sayur telah musnah.... Cuba kita fikirkan.....


Enzim - Perlu untuk Melanjutkan Usia dan Kesihatan yang Baik


Manfaat enzim
  1. Meningkatkan penyerapan nutrien
  2. Menguatkan daya ketahanan badan (imunisasi)
  3. Meningkatkan aktiviti "Mencari dan memusnahkan Sel Kanser"
  4. Menghilangkan bonjolan lemak & mengurangkan pembendungan air
  5. Merendahkan tahap kolesterol & tekanan darah tinggi
  6. Melegakan ketidakselesaan sistem penghadaman & masalah kesihatan yang lain
  7. Melegakan alahan, termasuk alahan kulit
  8. Mengurangkan keletihan & meningkatkan tahap tenaga
  9. Melegakan sakit sendi, sakit leher dan sengal badan
  10. Menyerlahkan kulit cantik tanpa cela - bebas drpd jeragat dan wajah kusam

Produk enzim yang saya amalkan adalah


Memang aku promote Bio N-Zymes ni sebab ia bagus untuk kongsi testimoni aku bersama korang.... Bio N-Zymes ni diperbuat dari 85 jenis buah-buahan, sayur-sayuran, cendawan dan juga herba yg ditapai melebihi 8 bulan dengan mikro-organisma berfaedah, menggunakan teknologi Jepun.


Mak dan abah aku pun amalkan minum Bio N-Zymes. Sejak minum, badan mereka lebih bertenaga dan kurang penat. Alahan kulit yang mak aku alami pun dah hilang.... Selsema pun susah nak jangkit. Ayah aku pun dah tak sembelit lagi sejak amalkan Bio N-Zymes.


Yang paling penting harganya berpatutan dan HALAL oleh Masjid Taichung, Taiwan (disahkan oleh JAKIM).

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...