31 May 2011

Happy 3rd birthday Fatih

Assalamulaikum

27 Mei 2011 adalah hari lahir anak aku yang ke 3 tahun. Dah besar dah anak aku... Ramai yang tanya aku bila nak tambah sorang lagi. Biasanya jawapan aku, "Belum ade rezeki lagi". Serius aku katakan aku memang kepingin nak cahayamata lagi... Kalo boleh nak anak perempuan tapi Allah belum memberikan keizinan untuk memiliki sorang lagi cahayamata.


Ok, aku sebenarnya nak cerita tentang birthday party anak aku yang pada awalnya nak sambut bertiga sahaja. Akan tetapi naluri keibuan aku terlebih sayu sebab tak pernah celebrate sejak Fatih lahir.... So tahun ni aku buat majlis kecil-kecilan untuk si Dobot.... Itupun buat kat kampung yg dihadiri oleh sedara-mara terdekat dan jiran2 mak aku... hehehe....


Terima kasih kepada Kak Ngah yang buat mihun sup yang sgt sedap, kepada Kak Teh dan Kak Long yang masak nasi lemak yang umppphhh, kepada Akak yang buat laksa yang super sedap... Terima kasih banyak juga pada my bestfriend forever (Ayu) yang hadiahkan Fatih baju Thomas yang begitu cantik dan coklat stick yang jadi kegemaran anak-anak buah aku (nanti aku upload gambar baju tu kemudian). Kepada Ibu Nisak dan Kak Linda, terima kasih atas hadiah.... Terima kasih juga pada tetamu2 yang lain yang sudi memeriahkan majlis tersebut....

Jom layan gambar je la... Letih nak taip panjang2...


















2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...