16 May 2011

Selamat hari guru buat cikgu2 semua

Selamat hari guru kepada cikgu2 seluruh dunia. Tidak lupa pada abang iparku yang telah lebih 30 tahun berkhidmat sebagai cikgu. Oh ye... mesti korang tak caye kan abang ipar aku dah servis 30 tahun... hehehe... Tahun ni dia dah pencen. Sepanjang dia berkhidmat, rasanya 1 hari je dia pernah MC. Percaya tak korang? Actually aku memang respect abis kat abang ipar aku. Bukan aku nak puji abang ipar aku tapi aku nak jadikan dia idola sebagai kakitangan kerajaan yg berkhidmat utk rakyat, jangan lah kita selalu curi tulang.... Semoga masih ramai lagi cikgu2 yang ikhlas mengajar anak bangsa kita....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...