26 June 2011

Selamat hari lahir hubby....

Setelah kufikir2kan hadiah apa nak bagi, akhirnya cuma sebiji kek comel je dapat ku hadiahkan buat hubby. Bagi aku, cukuplah sebiji kek untuk ulangtahun kelahiran suamiku yg ke 41. Hehe... hubby ku dah 40's.... Kehadirannya di dalam hidupku banyak mengajar aku menjadi seorang yang matang dan sabar dalam apa jua keadaan.... Dialah penasihat aku, dialah cikgu aku, dialah penjaga aku, dialah peneman hidup aku (harap sampai ke mati)...

Sayang,
Selamat hari lahir
Semoga dilimpahi rezeki yang berkat
Semoga sihat dan dipanjangkan usia
Semoga awak sayang saya dan Fatih sampai bila-bila....
Semoga impian awak jadi kenyataan.


Majlis ini dilangsungkan seramai 3 orang saje...

2 comments:

  1. terima kasih bubu. moga do'a bubu dimakbulkan Allah. Amin Allahumma Amin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...