29 July 2011

Baju raya

Assalamualaikum.....

Hallooo.... sini aku nak buat announcement "AKU DAH BELI BAJU RAYA". Semalam aku ke PKNS Bangi shopping raya. Sgt awal aku beli.... Belom puasa dah beli baju raya....


Sebenarnya, aku belajar dari pengalaman raya yang lepas-lepas.... Bila puasa, baru terhegeh-hegeh cari baju raya. Pastu bila dah ada yang berkenan, mesti saiz aku dah abis. Aku kan bersaiz standard... Kasut pon sama... Pakai saiz 6. Bila cari kasut yang dan berkenan, mesti dah abis...


Tahun ni, baju raya aku dah settle... Baju utk Fatih pon dah beli. Semalam beli baju melayu Fatih harganya RM55. Buleh tahan le kualitinya. Hubby beli Kurta je.... Tema warna kami tahun ni hitam putih dan kelabu asap.. hehehe....


Hubby geleng kepala je tgk aku shopping... Nasib baik dia mau layan kepala giler aku bershopping sebab aku pilih baju memang lama. Alang-alang dah memilih, biar pilih yang berkenan di hati...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...