18 July 2011

Keseorangan jua suatu hari nanti

Hari ini Isnin.... Selalunya ofis aku busy dengan kerja lebih-lebih lagi pada hari Isnin tapi hari ini aku keseorangan menjadi penunggu ofis.... Bosan giler.... Dari tadi layan FB dan blog saje....

Selalunya aku akan melalak sorang2 dalam opis ni sambil nyanyi lagu Yuna, Aizat, Gwen Stefani dan ape jua lagu yg masuk dalam komputerku....

Sekali-sekala kesunyian melanda menusuk kalbu apa salahnya..... Teringat memori lalu, zaman keriangan remaja dulu... masa tu, semuanya indah. Cerita pasal keseronokan alam persekolahan....

Tapi pagi tadi aku terima satu khabar duka.... Kawan aku semasa di SMK Sendayan telah kembali ke Rahmatullah.... Terkejut sebab puncanya tiada sakit atau petanda.... Semua itu suratan takdir.

Itu satu peringatan buat semua, yang hidup di dunia ni cuma sementara malah kita bertunang dengan mati. Keseorangan jua satu hari nanti....

2 comments:

  1. Al-fatihah. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Sesungguhnya mati itu sesuatu yang pasti, hidup ini hanya sekadar pinjaman.

    ReplyDelete
  2. Itulah kak sue.... mati itu pasti cuma waktu je kita tak tau bila kan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...