23 August 2011

Keretaku remuk sudah


Assalamualaikum......

Tak habis-habis lagi isu keretaku yang remuk. Sebenarnya tak le teruk sangat tapi sakit jugak mata dan hati aku bila melihat kecederaan yang dialami oleh pengangkutan aku ni.

Aku dah pergi tanya mekanik untuk rawat kesakitan pengangkutan aku. Untuk rawatan pengangkutan ni RM350. Kira ok la tu kan.... Takpelah, adat orang memandu. Lain kali kena lebih berhati-hati....

Mungkin lepas raya ni, baru aku hantar ke bengkel sebab sebelum raya ni, aku takut tak sempat siap. So, beraya lah aku dengan kereta yang cedera.... (T_T). Sekian.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...