28 September 2011

Kedai Rakyat 1Malaysia @ Putrajaya

Assalamualaikum & Salam Sejahtera......

Semalam aku gi CIMB kat sebelah bangunan tempat aku kerja ni untuk settlekan beberapa perkara. Jalan kaki je senang lagi sihat. Jalan lak ditemani officemate aku iaitu Kak Ana. Angin sepoi-sepoi bahasa membuai-buai tudungku di tepian jalanan Treasury ni. Cehhh... dah mula melalut ni.

Setelah selesai berurusan dengan bank, Kak Ana ajak gi Kedai Rakyat 1Malaysia yang terletak di bangunan KPDN, Presint 2, Putrajaya. Kedai tersebut dibuka 7.00 pagi sehingga 10.00 malam. Malas nak cerita banyak. Nanti bosan korang nak baca aku yg suka melalut ni hehe.... Layan je la....




Ais krim pun ado....

 Peanut Butter ni memang murah jika dibandingkan dengan harga peanut butter brand lain.


 Sekian, terima kasih kerana sudi singgah....

1 comment:

  1. xponah lg singgah kedai 1Malaysia nih...

    * kodai den kek carrefour bukit rimau@kota kemuning,shah alam...dtg la..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...