25 November 2011

Gambar Badrul Bakhtiar menjadi mangsa akibat kalah bola sepak

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Demam bola sepak sukan belum kebah lagi... Walaupun Malaysia kalah 2-0 di tangan Syria tapi itu tidak menjadi isu terhangat seperti Malaysia vs Indonesia.... Aku bukanlah fanatik sangat sokong bola sepak ni tapi mengenangkan perbalahan antara Malaysia dan Indonesia ni, jadi bersemangat nak tonton bola sepak... Persaingan sengit itu ternyata berpihak kepada Malaysia juga akhirnya.... Puas hati aku.


Ok, setiap permainan pasti ada kalah dan menang. Tapi aku pelik dengan sesetengah kaum ni, suka sangat protes bila dah kalah... terima jela hakikatnya. Ni nak gaduh sampai satu dunia tahu. Tak malu ke dengan perangai yang ekstrem tu.... Tak gentleman langsung.


Ni sapa punya kerja edit player Malaysia, Badrul Bakhtiar. Dengki tak sudah-sudah... Macam mana nak maju kalau pemikiran dan perangai kaum tu sendiri tak maju-maju... Asyik tahu kutuk mengutuk je, sebab tu pemikiran tak terbuka....





2 comments:

  1. inilah jadinya kalau tak ada semangat kesukanan yang tinggi..tak buleh terima kekalahan dengan muhasabah diri tapi dengan mengeji..apapun tahniah kepada skuad harimau muda yang membenam cabaran sang garuda di hadapan penyokong fanatik mereka...
    http://caripunca.blogspot.com/2011/11/kelayakan-olimpik-2012-malaysia-vs.html

    ReplyDelete
  2. betul3x... penyokong fanatik Indon asyik nak kutuk Malaysia jek.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...