07 December 2011

Jalan-Jalan Terengganu Part 1

Assalamualaikum & Salam Sejahtera....

Jumaat lepas pukul 5 pagi, kami dah bergerak dari rumah menghala ke Pantai Timur. Angkat Fatih yg lena tidur terus terjaga bila masuk kereta.... Bertuah anak aku.... Kami pergi bersama 2 buah keluarga officemate Hubby lagi...

Budak ni rasa-rasanya dah mandi ke blom?
Bangun tido terus tgk Thomas

Sampai di sana kira-kira pukul 12 lebih... Menginap di hotel Tanjong Vista Kuala Terengganu dgn rate yg sangat murah kerana hotel tu buat promosi untuk bilik superior... so kami dpt RM 133 utk bilik di bawah.. Berbaloi kan meskipun bil dibayar oleh boss hubby...

peace


Petangnya kami jalan-jalan cari pasal di Kuala Terengganu sambil makan kepok lekor di Kampung Losong dan melepak di pantai sambil bermain layang-layang. Wahhh lamanya aku tak main layang-layang. Eh... pernah ke aku main layang-layang?

Kopok lekor at Losong

Adakah saya tinggi?
Atau hubby yang tinggi?

Layang-layang terbang tinggi
Jatuh ke tanah jua
Ni gambar eskem goreng di sana tak macam sini punya kan... sedap. Nak lagi boleh tak?


Nasi kerabu yg sangat best, tak bisa jumpa di KL

Malam tu, aku pekena nasi kerabu, hubby pekena nasi dagang, fatih pun makan nasi dagang, kawan-kawan yg lain pun sama dan ada juga makan nasi air (bubur nasi). Rasa tak puas lagi nak makan kat restoran tu tapi nama restoran tu aku dah lupa.

Ok, bersambung......

4 comments:

  1. Wah cuti2 malaysia yer..sure enjoy kn..

    ReplyDelete
  2. cuti-cuti pantai timur sbb dah lebih 10 tahun x ke sana. haha...

    ReplyDelete
  3. nasi kerabu kat blok aku best gak...ko dah try?tapi ramai la..sebab sedap

    ReplyDelete
  4. x pernah try. dia jual kat rumah ke kedai? kalo ina beli nanti, belikan sekali boleh... hehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...