27 December 2011

Kaki Lenguh

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.....

Sepanjang minggu lepas berjalan jauh.... Hari-hari sibuk menguruskan tugas yang melambak di ofis yang tak pernah habis. Kalaulah boss aku cuti kan bagus... Boleh rileks sikit. Lenguh kaki ni... Mungkin pertambahan berat badan yg tak mau susut ni... Jumaat lepas pun ada fire drill. Penat giler turun bangunan dari tingkat 12....



Nasib baik aku ade beli minyak urut Afiat ni... Pada awalnya kesian tengok sorang pakcik yg jual minyak urut, kopi dan bermacam lagi, so aku belilah kat dia minyak ni.... Malam nanti boleh lah minta hubby urut kaki... kot-kot boleh elok lak kaki ni....




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...