27 March 2012

F1 Fun 2012

Assalamualaikum.....

Race mula, hujan pun turun. Belum habis race, kami pun kena balik sebab Fatih takut... Sabar je la. Untuk kenang-kenangan, aku upload beberapa gambar buat tatapan kawan-kawan di yang sudi baca kisahku di Blog Hikayat Hidupku ini hehe....




Fatih jadi photographer tak bertauliah....

Satu lagi hasil dari photographer tak bertauliah

baru nak start

Ferrari jauh dari pandangan


Semoga tahun depan dapat pergi lagi dan harap sangat Fatih dah berani nak tengok F1 sebab kalo tak, Bubu kena tinggal jaga Fatih la jawabnya....


2 comments:

  1. sy dpt tiket free gak... disebabkan tak minat, sy jual tiket tu... so dptlah RM400... lalalalalala~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. berbaloi hasil jualan tiket free tu. Hubby akak yg beria sgt nak gi tgk. Drpd dia gi dgn org lain, baik akak yg menyibuk nak ikut sama :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...