19 March 2012

Hadiah dari hubby....

Assalamualaikum...



Setiap manusia mempunyai naluri untuk dihargai, kan. Sama juga dengan aku... Bila seseorang beri hadiah lebih-lebih lagi dari orang yang kita sayang, pasti buat kita bahagia, kan. Sempena ulang tahun kami pada kali ni, hubby beri aku henbeg dan juga jam.... Yes... Aku suka jam tu.. Sangat sayang pada dia (sungguh meterialistik ayat aku hehe...)  Terima kasih atas ingatan ini... 

Beg ini adalah beg yang ke 3 hubby belikan utk aku. Sgt suka taste dia... tak pernah  tak suka.. Oleh itu, belilah banyak lagi sbb sy adalah pecinta henbeg.

Sangat suka jam ni sebab lama berangan nak pakai keler hitam. 

Untuk dia???? Aku bagi apa ya.... Aku bagi jiwa dan raga je lah... Hadiah buat dia tak beli lagi..... Apa hadiah yang sesuai ye untuk dia? Any idea?


4 comments:

  1. Dpt hadiah mmg sesuatu yg amat menyeronokkan... ^___^


    Akak balas dengan jam lh jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lea, bagus idea tu tp dia cerewet ttg barang dia ^___^

      Delete
  2. kak, cantik gila handbag tu..berkenan..... serius!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rina, terima kasih. Nanti boleh la gi beli :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...