16 April 2012

Merah itu faveret kaler aku.....

Assalamualaikum....

Hi bloggers,

Hari ni pakai warna merah ke ofis. Merah salah satu warna faveret aku. Merah melambangkan semangat hidup aku. Dalam banyak-banyak warna, merah yang paling menggambarkan emosi dan juga garang. Merah juga menampilkan sesuatu yang berkeyakinan tapi ia juga menunjukkan kemarahan dan lebih berhati-hati.

Bukan senang nampak orang yang berani pakai warna merah tapi aku selalu pakai warna merah. Kalo boleh hari-hari nak pakai warna merah hehehe....

Ya! Memang aku garang tapi aku punyai hati yang lembut dan jenis bukan yang suka berdendam. Senang memaafkan dan sedia menerima pendapat orang dengan hati yang terbuka meskipun bercanggah dengan pendapat aku. Bagi aku, biarlah garang daripada GEDIK ok!

Dah mula emosional plak hehe.... Tak kisah la pendapat orang. Yang penting, hidup kita mesti kena ada semangat yang kuat, cekal menghadapi dugaan dan mesti ada pegangan hidup. Jangan suka hidup bergantung pada orang lain dan sentiasa fikir ke hadapan. Cewahhh... macam motivator lak....

Wajah bersemangat menyambut Monday Blues hehe...

Henbeg faveret....

Sandal merah yg juga faveret kakiku hihi...

5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...