25 May 2012

Kenangan bersama Siti Nurhaliza

Assalamualaikum.....


Merujuk gambar atas ni.... Yang kiri tu Ayu (masa ni dia masih bujang lg) yang tengah tu of coz la korang memang kenal kan... yang belah kanan tu, sangat la kembang saiznya hihihi.....Masa ni aku mengandung kali pertama... hehe.... Aku pernah 2 kali mengandung tapi yang pertama dulu keguguran.

Tapi kan, sungguh pun aku tak le fanatik sangat kat Siti ni.... aku sangat le puji kecantikan dia sebab memang kulitnya halus sangat.... Perfect sebagai wanita cantik.... Bukan senang nak dapat kulit cam dia... Dan satu lagi, Siti ni sangat la merendah diri dan lemah lembut. Tak le macam sesetengah artis yg baru nak naik, tapi berlagak weiiii.... Tolong lah benci tau orang cam tu.....


2 comments:

  1. wah untung la yer ko ngan ayu dapat bergambar dgn datuk Siti lagi...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar lama. tetiba je terjumpa :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...