28 June 2012

Aku Mengandung... Alhamdulillah....

Assalamualaikum.....

Aku nak share berita baik kat semua... Akhirnya aku mengandung lagi. Seronok hati bukan main lagi. Patut la aku asyik malas je.... Pastu pening. Selalu suka makan ayam penyet tapi kali ni tak suka kat ayam penyet.

Tak kisah la... Janji kami sihat kan... Pagi tadi dah start morning sickness. Harapan kali ni dapat baby girl la kan. Kalo dpt baby boy pun tak kisah juga... Hehehe... Asalkan sihat dan cukup sifat. Doakan aku ye kengkawan semua :)

Guna pregnancy test yang ni sebab lupa tarikh last period

Pregnant 3 week. Mengikut ukuran, kena tambah 2 minggu. Maknanya dah 5 minggu ++


14 comments:

  1. tahniah yus...yea..fakih dah ada adik..ada la kawan dia nanti nak bermain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ina... seronok la fatih dah ada adik nanti :)

      Delete
  2. Alhamdulillah, Tahniah kak... Rezeki hadir tanpa di jangka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih lea... alhamdulillah. Lama juga tunggu yg ke 2 ni....

      Delete
  3. Replies
    1. terima kasih yana. jangkit dgn ko la ni hehe...

      Delete
  4. Tahniah Yus. Semoga dapat baby girl...

    ReplyDelete
  5. Tahniah kak...sudah dijangka..hehehe...moga baby dan ibu sihat selalu.... doakan akak dapat baby girl.... nnti blh main solek2...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Mmg harap baby girl pun sbb boleh teman ibunya gi shopping nanti. Akk doakan semoga rina pun akan mendapat jangkitan yg sama mcm akk x lama lg hehehe...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...