01 October 2012

It's a boy... Alhamdulillah.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera....


Pagi tadi aku gi monthly check up di Klinik Pakar Wanita Annur B.B. Bangi. Jumpa lah aku dengan doktor kesayangan aku, Dr. Khamsiah. Sebelum pukul 8 pagi aku dah tercongok kat depan klinik. Kononnya tak nak tunggu lama. Dapat lah nombor giliran yang ke-6. Ok la kan dari no.  ke 20. Nanti kena tunggu berjam-jam....

Memang hari ni hari yang aku nantikan sebab boleh tengok kat mesin Ultrasound tu ada bebird baby ke tak.... Memang aku tak nafikan aku memang teringin nak anak perempuan tetapi Allah tu Maha Berkuasa, siapalah aku nak lawan takdir.... It's a boy la.... Gang Daddy lagi....

Alhamdulillah.... aku terima dengan hati yang terbuka dan punyai perasaan yang sama seperti aku mengandung yang pertama dulu. Cuma aku harapkan biarlah baby yang ku kandung ini sihat sempurna sepertimana Fatih dulu. Amin....


6 comments:

  1. yeay.. tahniah..
    aslkn bby sehat kan dah best. InsyaAllah..
    lps ni gegurl plak. hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq. Nanti boleh la gang dgn anak2 ko, Umi...

      Delete
  2. wahhh... tahniah... bestnya dpt jadi mama yer... ^-^ moga segalanya selamat.. amin.. singgah sini.. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah beb...lepas nih Fatih ado kawan bermain la yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq... a'ah ado la kawan fatih lepas ni :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...