22 October 2012

Tak nampak perut lagi??

Assalamualaikum....

Kali ni pregnant perut macam kecik sikit. Ramai yg tak percaya yg aku dah pregnant 6 bulan. Kalau pakai dress mungkin lebih nampak yang aku pregnant..... Apapun, doktor mengesahkan setakat ni kandungan aku membesar dengan sempurna dan aku berdoa semoga ianya selamat seperti abangnya dulu :)


22 weeks pregnant
 
6 months pregnant

Gambar ni diambil minggu lepas


4 comments:

  1. dah 6 bulan, yer la tak nmpk sgt la perut tuh...takpe janji baby dlm perut tuh sihat kan...:)

    ReplyDelete
  2. waaaa.. akak baru nak masuk 4 bulan perut lagi besar dr Yus. huhu...takpe, janji semuanya sihat dan selamat ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... akak nmpak kurus je aritu

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...