25 February 2013

Akhirnya aku bersalin jugak

Assalamualaikum.....

Lama tak online.... Ada sesapa yang tunggu entry aku tak? Kalo ada, alhamdulillah, kalo takde, apa nak wat, terima jelah. Ok, aku nak bagitau korang yang aku dah selamat melahirkan seorang baby boy secara normal pada 12 Feb 2013 pukul 10.32 malam di Hospital Pakar Annur, Bandar Baru Bangi. Masa tu kandungan 39 minggu. Nanti insya Allah, kalo ada masa aku cerita pengalaman bersalin di sana....

Buat masa ni aku berpantang di rumah mak di Seremban. Mungkin hujung minggu ni aku balik Putrajaya. Fatih terpaksa ponteng sekolah hehehe... Oh ye... nama baby ialah rahsia lagi sebab tak confirm lagi. Tunggu lah daddy dia yg confirm kan. Gambar pula tak leh nak upload sebab connection lembab sangat.

Sekarang aku aku akan jadi suri rumahtangga sepenuh masa selama 90 hari... yahooo.... Kalau la ada cuti sampai setahun kan bagus hehehehe....

1 comment:

  1. LAMBATNYE DAPAT NENGOK MUKA BBY.. SOBSS...

    hehehe anyway... congrat & slamat berpantang yep!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...