05 February 2013

Masih lagi bekerja di Opis....

Assalamualaikum....

Hari ni dah 38 minggu 5 hari usia kandunganku... Due date lagi 12 hari. Haih.... Makin tak sabar dgn waktu yang seakan-akan perlahan menghampiri hari pertemuan aku dgn baby. Lebih-lebih lagi bila dengar kawan-kawan yang seiring sejalan mengandung seusia aku ni semua dah selamat melahirkan. (Mood: Sangat jeles hehe....)

Hari ni masih lagi bertepek depan muka komputer opisku ini.... Meja kerja aku ni pun kalau boleh nak suruh aku balik je kot bila aku tak bergerak-gerak menghadap komputer. Penat nak ke hulu-hilir.... Jalan sikit pun dah termengah-mengah. Kalau waktu malam, lagi lah aku umpama robot yang ketandusan bateri. Masalahnya, kalau mata aku mahu pejam, takpelah juga... Ini terkebil-kebil sambil tengok air liur basi Fatih yang tidur nyenyak di sebelah hehehe.... (Eh! air liur Fatih ke air liur daddy fatih hahaha....)

Setakat ni alhamdulillah... kaki tak bengkak, kedudukan baby pun ok, batuk pun dah hilang. Cuma tunggu waktu je untuk melahirkan. Berdebar-debar rasanya... Maklumlah jarak Fatih dengan baby 5 tahun... Bukan masa yg singkat tu....

2 comments:

  1. haishh.. gerak banyak2 yus..
    bio lagi cepat die keluar, huhuhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yang tgk risau ni ummi... jalan sampai tak larat dah ni...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...