10 March 2013

Anak kedua...

Assalamualaikum


Nampaknya tak lama lagi aku habis berpantang.... Hari ni merupakan hari ke 27. Tak sabar rasanya nak habiskan waktu berpantang. Penat... bukan dapat rileks pun. Ye la berpantang kat rumah mak cuma 2 minggu je. Disebabkan Fatih dah sekolah, terpaksa juga aku berpantang di rumah sendiri. Mujur en. hubby banyak membantu. Kalo tak, tension juga....

Ok, aku nak upload gambar baby... Perkenalkan baby baru aku.....

Muhammad Anas Faisal
 Semoga kamu menjadi anak yang soleh....

2 comments:

  1. Tahniah..Yus..
    memang tunggu-tunggu pon story kamu..
    Dah lama ek tak hapdate..selalu asik dgn pic makanan dan story d opis..
    Semoga bahagia dgn 2 kids ini..kena usaha lagi laa utk bb gurk ye..

    ReplyDelete
  2. Kak, Tahniah!

    Comeynya baby ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...