14 May 2013

Dah Masuk Kerja...

Assalamualaikum

Semalam aku start kerja setelah cuti bersalin selama 3 bulan. Lama aku tak jenguk blog sendiri, apa lagi singgah blog-blog korang. Nanti bila ada masa terluang, Insya Allah aku singgah blog-blog korang....

Mood nak blogging ni masih ke laut lagi... Lagi-lagi mengenangkan si kecik tu, terasa dia melambai-lambai panggil aku balik dukung dia. Sekarang Anas dah pandai senyum-senyum, tegur-tegur kita dan borak-borak kosong bagi mengisi masa lapang dia. Kalau lah aku boleh berhenti kerja.... hehehe....

Cukup dah berangan...

Sekarang aku lebih fokus pada penyusuan susu ibu untuk Anas sebabnya masa Fatih dulu, aku sempat susukan dia selama 6 bulan je. Itu semua salah diri sendiri sebab kurang ilmu pengetahuan tentang breastfeeding. Nanti aku upload gambar susu ibu untuk bekalan Anas. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...