28 May 2013

Keletah dua beradik




Assalamualaikum

Sejak ada adik ni, Fatih dah semakin matang. Walaupun kadang dia terlebih manja atau perkataan yang lebih tepat lagi, mahukan perhatian tapi dia adalah seorang abang yang boleh diharap. Maklumlah jarak dia dengan Anas 5 tahun. Boleh lah minta tolong dia letak clothdiaper Anas kat bilik air atau minta tolong tengokkan Anas kalau Ibu tengah sibuk masak kat dapur. Tapi.... haa ada tapinya ye, kadang-kadang tangan dia sangat suka picit-picit muka adiknya dan suapkan adik benda yang dia makan. Bab tu, Fatih memang tidak boleh dipercayai.... ala budak baru 5 tahun kan.... hehe...

1 comment:

  1. hahahaha.. comel jer Fatih suap adik makan.. nk adik cepat besar lah tu.. biar blh main sama2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...