29 December 2014

Susu Kambing Berkhasiat dan Terbaik Untuk Kesihatan Anda

Apa beza Susu Kambing awak jual?

Mcm2 sekarang biznes nak buat duit padahal re branding ja. MAHAL RM50! 2 [dua] bahan jer?
Yang lain siap kurma bagai. Ni madukan? bersepah kat kedai susu kambing campur madu la. .murah jer. *tune suara downgrade siap buat muka*

Jwpn:
Terima kasih tuan/puan bertanya.
●Betul saya setuju tu..banyak product dlm pasaran. Alhamdulillah. Ia memberi banyak alternative pada pengguna memilih.

●Betul saya juga setuju MAHAL RM50/20peket Susu Kambing.
Namun, saya setuju atas harga mampu milik ini sebagai pengguna kerana ia adalah Susu Kambing campuran BEE POLLEN semata "PERTAMA DI MALAYSIA".
Tuan/Puan bijak menilai, bermakna Tuan/Puan sedia maklum KHASIAT pollen yakni bukan MADU tetapi Debunga. Mudah cerita sebelum jadi madu ia adalah DEBUNGA.
Owh ya, ia PERTAMA DI MALAYSIA..bermakna tiada lagi di kedai2 tuan/puan. Jika ada boleh maklumkan saya bersama bukti kerana saya nak tanya pengilang apa cerita bersepah di pasaran sedangkan dimaklumkan kami yang bertanggungjawab memperkenalkan.

●Betul tuan/puan hanya ada 2[Dua] bahan. Memang tak patut mahal begitukan. .ishk3x. .tapi kami melihat dari sudut Quality 2 [dua] bahan tersebut. .
Hanya 2 [dua] bahan saling melengkapi antara satu sama lain yang memerlukan julat bahan yang banyak utk menjadikan ia terbaik tanpa mix bahan lain.

Jika terjejas 2 [dua] bahan ini maka rosaklah seluruhnya. .tiada bahan lain boleh cover up. .
Wallahu'alam.

■■■■

Notakopisusu:
Pollen adalah dari debunga lebah jantan yang terpilih.
Hkcc spread♡Together

Whatsapp/Telegram/SMS 016-2781090
(Yusrina- HKCC Putrajaya/Bandar Sri Sendayan)



23 December 2014

CCFM Collagen Cappucino for Men



Salam.

Alhamdulillah penerimaa KOPI CCFM gandingan bersama HKCC di dalam SET ZURIAT sangat memberi kesan di dalam "USAHASAMA" pasangan di dalam mencuba mendapatkan zuriat..

CCFM ini mendapat tempat dihati pengguna..tidak sangka ia mendapat perhatian ramai.

Lebih mengejutkan penggemar KOPI WANITA memilih CCFM atas feedback seperti berikut:

1.CCFM lebih KERAS..
2.CCFM kandungannye bukannya menjurus kepada KELELAKIAN..ia bagus utk semua peringkat umur dan gender.
Ramuannya MANTAP siap utk SAKIT GIGI tuh..

Kandungan CCfM yer?
*Vitamin C
Anti oksida yang kuat untuk menambahkan sistem imunisasi badan dan kesihatan kulit
*Goji
Membekal Tenaga dan Stamina
*Guarana
Memperbaiki Sistem penghadaman dan Awet Muda
*Bunga Cengkih
Membantu merangsang pengaliran darah
*Kayu Manis
Melancarkan Pengaliran Darah
*Madu
Mengembalikan Kekuatan tubuh badan
*Habatussauda
Meningkatkan stamina dan daya tahan tubuh
*Urena Lobata
Mengurangkan Sakit Gigi

Whatsapp/Telegram/SMS 016-2781090 (yusrina)
Email: yusrina83@gmail.com

 

19 December 2014

Hargailah Wanita Wahai Kaum Adam


Wanita, hebatnya seorang wanita hinggakan seluruh dunia meraikannya...Seorang wanita saat mendapat berita kehamilannya, hatinya sarat dengan kegembiraan hinggakan dia menitiskan air mata. Tidak pernah terlintas di fikirannya bahawa proses bersalin itu sendiri boleh menuntut nyawanya. Apa yang dia tahu, dia bakal membawa zuriatnya yang comel ke dunia.

Wanita, hebatnya dia tidak pernah mengeluh walaupun saban pagi dia muntah-muntah hinggakan badannya kehilangan segala kudratnya. Dia mampu tersenyum mengenangkan zuriatnya sedang membesar di dalam rahimnya yang hanya sebesar buah pear. Tidak pernah timbul gentar di hatinya memikirkan mampukah rahimnya yang sebesar buah pear menanggung zuriatnya.

Wanita, hebatnya dia di saat dia mula merasakan kesakitan hendak bersalin hatinya tidak gentar walau secubit pun. Tidak pernah terfikir nyawanya mungkin menjadi galang ganti. Apa yang dia mahu, zuriatnya lahir dalam keadaan sihat.

Wanita, hebatnya dia mampu menahan kesakitan sehingga 57 Del ketika hendak melahirkan anak (bersamaan dengan 20 tulang dipatahkan serentak). Sedangkan sekuat mana pun manusia itu hanya mampu menahan hingga 45 Del sahaja.
Apa yang selalu kita dengar tentang wanita?

Wanita tercipta dari rusuk lelaki.
Wanita itu sayap kiri lelaki.
Wanita berhati lembut dan kuat emosi.
Wanita itu kaum yang lemah.
Tetapi, sedarkah kita di sebalik semua itu…

Wanita dicipta untuk menjadi ibu...
Ibu yang mengandung selama 9 bulan dengan segala kepayahan....
Ibu yang berjuang dengan maut untuk melahirkan zuriat, penyambung generasi manusia....
Ibu yang berjuang menyusukan anak selama 2 tahun lamanya....
Ibu yang mengasuh, membesarkan, dan mendidik anak-anak dengan penuh kesabaran....
Ibu yang doanya lebih makbul dari seorang bapa....
Wanita jugalah yang menjadi tulang belakang lelaki....
Tidak kurang juga, wanita mampu melemahkan lelaki....

Hebat kan wanita???
Anda amat bertuah dilahirkan sebagai seorang wanita....
Buat kaum Adam, hargailah hawa yang berada disebelah anda itu....

09 December 2014

HKCC mengatasi Menstrual Problem. Insya Allah....

11 in 1 cappucino

Kenapa HKCC lain dari produk lain yg bergelar Collagen?
Mengapa product berasaskan Collagen TIDAK BOLEH diambil semasa menstrual cycle sedangkan HKCC menggalakkan pula dengan rundingan ringkas??
'HKcc tiada pantang larang kerana ia hanya minuman seharian biasa berasaskan Herba terpilih bukan ubat MENGANDUNG atau ubat KURUS. Ia berfungsi untuk menstabilkan hormon badan si pengamal. Ia mungkin membantu berat badan ideal serta kesuburan juga manfaat lain.
penjelasan mengapa HKcc menggalakkan pengambilan semasa proses menstrual.
Kacip fatimah adalah bersifat phytoestrogen
Ia merangsang pengeluaran hormon yg dpt melancarkan perjalanan dan me regular kan kitaran haid wanita
Ia juga membantu me'relax'kan otot dan cramps sakit senggugut ketika haid.
Anti dysmenorrhoea = anti kesakitan haid
kebaikan kacip fatimah
Kacip fatimah ada kesan aphrodisiac. Remedi semulajadi yg disarankan utk menambah keseksualan
Phytoestrogen = sebatian yg mpunyai struktur kimia yg sama dgn estrogen
Oleh itu gejala2 masalah haid dan menopaus bole di atasi.
InshaAllah...
Pakej produk yang disyorkan untuk perbaiki hormon wanita.
Pakej HKCC dan Susu Kambing RM 99.90 shj termasuk poslaju (SS)
 
Testimoni yang berkesan untuk masalah period dan hormon dengan izin Nya
 




 Whatsapp/Telegram/SMS/Call

016-2781090

(Yusrina)

Sumber: nuqmanscollection.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...